Els productes solars (fotoprotectors i productes per a després del sol) van incrementar les seves vendes a Espanya un 9,4%, fins als 340 milions d’euros, segons dades de l’Associació Nacional de Perfumeria i Cosmètica (Stanpa).

El 56% de les vendes es concentra en el canal farmàcia, on els consumidors “busquen els factors de protecció mitjans i alts, així com els aftersun amb efectes hidratants i balsàmics”.

El 39% d’aquests productes es ven a supermercats i grans superfícies, on el consumidor selecciona productes amb protecció solar mitjana o baixa. Per últim, el 5% de les vendes es concentra a les perfumeries especialitzades selectives, en les quals l’usuari busca atributs de valor afegit com el perfum, textura “o altres característiques que fan el producte més exclusiu”, informa Stanpa.

Segons aquesta organització, aquest augment ha estat causat per la conscienciació de la població i la millora de la investigació i innovació dels productes, així com dels seus formats d’aplicació.

El mercat compta amb més de 300 marques de productes solars. Des de Stanpa es recorda la importància d’adquirir-los en punts de venda autoritzats per evitar riscos per a la pell.

Ubicació

C/ Casanova, 84-86 Entr. 1ªC
08011 Barcelona

Telèfon

Tel. 93 323 24 22

Contacte

Empresarials que formen part de FEFAC

A.G.F.E Associació Gironina Farmacèutica Empresarial

AFB - Associació de Farmàcies de Barcelona

AFET - Associació Gironina Farmacèutica Empresarial

AFET - Associació de Farmacèutics amb Oficina de Farmàcia a Tarragona

A.G.F.E Associació Gironina Farmacèutica Empresarial

A.G.F.E - Associació Gironina Farmacèutica Empresarial

AFELL - Associació de Farmacèutics Empresaris de Lleida

AFELL - Associació de Farmacèutics Empresaris de Lleida

Col·laborem amb
Frena el sol, frena el lupus
La farmàcia, el cor del barri
Amb la col·laboració de
CaixaBank