Inici 9 El Semàfor del soci 9 “Els productes Clearblue poden comprar-se a les grans farmàcies”

“Els productes Clearblue poden comprar-se a les grans farmàcies”

13 set., 2018 | El Semàfor del soci

Un farmacèutic associat a FEFAC ha traslladat l’empresarial que el telèfon d’atenció al client de Clearblue (900 816 706) informa l’usuari d’on pot adquirir els productes de la marca. Concretament, la informació facilitada quan truca al servei d’atenció al client és la següent: “Els productes Clearblue poden comprar-se a les grans farmàcies”.

L’empresarial ha preguntat el motiu pel qual Clearblue fa servir el terme “grans farmàcies” i no “farmàcies”, independentment de si aquestes són grans o petites.

Segons explica la companyia a la seva carta de resposta, es tracta d'un "error", ja que "Procter & Gamble, directament o a través dels seus distribuïdors i cooperatives farmacèutiques, ofereix a les farmàcies espanyoles els seus productes de la marca Clearblue, sense distinció del volum o facturació de la farmàcia".

Per haver traslladat aquesta incidència al departament d'atenció al client perquè ho puguin tenir en compte i evitar aquest tipus de "missatges imprecisos", assignem un semàfor de color verd.

 

0 Comments