L’experta en social media Inma Riu dóna les claus per rendibilitzar al màxim les eines que ofereixen les xarxes socials. Segons aquesta experta, que ha impartit aquesta setmana en un curs a la seu de Quintiles IMS, és recomanable mirar què estan fent altres professionals del sector a internet.

Pel que fa Facebook, destaca els següents punts:

Contingut. A l’hora de plantejar-se què publicar, és aconsellable donar als usuaris contingut que puguin compartir, per tal que tingui una major difusió i arribi a més persones. Cal tenir present que l’objectiu és aconseguir més seguidors.

Multimèdia. La realització de vídeos a través de Facebook passa per tenir ben presents les característiques pròpies d'aquesta xarxa, de manera que no poden tenir molta extensió. “Segons el que he pogut analitzar, el visionat que fan els usuaris assoleix al voltant dels cinc segons, per això és molt important el que mostrem durant els primers segons", assenyala Riu a Correo Farmacéutico. Sobre aquesta qüestió, assenyala que els vídeos que expliquen com utilitzar un producte funcionen molt bé.

Estadístiques. Facebook permet, en aconseguir els cent seguidors, analitzar les característiques de tot allò que es publica a la pàgina de la farmàcia. Aquest fet ajuda a centrar el tipus de contingut, identificar el perfil d'usuari o decidir en quin moment publicar una informació.

Publicitat. "Quan s'està començant en aquest suport, el millor és publicitar algunes publicacions, perquè ajuda a aconseguir més seguidors", afirma la consultora.

Sortejos. Són una fórmula molt recurrent per donar difusió i captar usuaris. No obstant això, cal ser prudent, doncs la legislació és restrictiva.

Sobre aquestes qüestions, Inma Riu tractarà en la formació que celebrarem a FEFAC el pròxim dia 20 de desembre. Per a més informació: Formacions FEFAC: Facebook i Copywriting per escriure textos online

Ubicació

C/ Casanova, 84-86 Entr. 1ªC
08011 Barcelona

Telèfon

Tel. 93 323 24 22

Contacte

Empresarials que formen part de FEFAC

A.G.F.E Associació Gironina Farmacèutica Empresarial

AFB - Associació de Farmàcies de Barcelona

AFET - Associació Gironina Farmacèutica Empresarial

AFET - Associació de Farmacèutics amb Oficina de Farmàcia a Tarragona

A.G.F.E Associació Gironina Farmacèutica Empresarial

A.G.F.E - Associació Gironina Farmacèutica Empresarial

AFELL - Associació de Farmacèutics Empresaris de Lleida

AFELL - Associació de Farmacèutics Empresaris de Lleida

Col·laborem amb
Frena el sol, frena el lupus
La farmàcia, el cor del barri
Amb la col·laboració de
CaixaBank