S’interessen per productes antiedat. Les cremes antiarrugues són les que més creixement aporten a la categoria de cremes.

Per què enfocar-se cap a aquests consumidors?

Segons l’INE, el percentatge de població de més de 65 anys creixerà en els pròxims 15 anys 6 punts percentuals.

Com és el perfil de consumidor sènior?

Homes i dones de més de 55 anys. Aquests tenen un poder adquisitiu superior a la resta de generacions. A més, se senten joves i digitalitzats. També prefereixen els establiments de proximitat. Finalment, destacar que es preocupen per la seva salut i benestar.

Què compren i com ho fan?

Estan interessats en productes antiedat. Així, les cremes antiarrugues són les que més aporten al creixement de la categoria de cremes. També valoren més la qualitat dels productes i donen menor rellevància al preu.

Les dones de més de 50 anys van gastar anualment en les categories de cura personal un 13% més que la mitjana de població de dones.

Font d’Informació: Publicacions IRI España. El consumidor senior.

Ubicació

C/ Casanova, 84-86 Entr. 1ªC
08011 Barcelona

Telèfon

Tel. 93 323 24 22

Contacte

Empresarials que formen part de FEFAC

A.G.F.E Associació Gironina Farmacèutica Empresarial

AFB - Associació de Farmàcies de Barcelona

AFET - Associació Gironina Farmacèutica Empresarial

AFET - Associació de Farmacèutics amb Oficina de Farmàcia a Tarragona

A.G.F.E Associació Gironina Farmacèutica Empresarial

A.G.F.E - Associació Gironina Farmacèutica Empresarial

AFELL - Associació de Farmacèutics Empresaris de Lleida

AFELL - Associació de Farmacèutics Empresaris de Lleida

Col·laborem amb
Frena el sol, frena el lupus
La farmàcia, el cor del barri
Amb la col·laboració de
CaixaBank