Inici 9 Gestió 9 Solució tecnològica de PIMEC per al registre horari

Solució tecnològica de PIMEC per al registre horari

14 maig, 2019 | Gestió, Empresarials, FEFAC

Els socis de la FEFAC poden utilitzar-la de manera gratuïta.

PIMEC ha creat una solució tecnològica gratuïta per al registre horari de les pimes. Aquesta eina està disponible en el següent enllaç: https://www.iaccesos.com/home/entryaccess.

Per donar-se d’alta

  1. Anar al menú de la dreta “Alta gratuïta”
  2. Marcar l’opció “Soc soci o agremiat d’alguna associació o gremi vinculat a PIMEC” i indicar el nom de l’empresarial FEFAC.
  3. Omplir el formulari d’alta
  4. Rebràs en el teu correu electrònic una contrasenya per accedir al servei com a “supervisor”.

Guies del servei

E-mail de suport i contacte: registrehorari@pimec.net

2 Comments
  1. Hola , soc associat de l’AFELL. Em dic Jordi Freixenet , de la farmàcia Freixenet Tresanchez, de Lleida. Puc entrar a la pàgina de FEFAC amb el meu mail i password però no puc accedir a la solució tecnològica de PIMEC perque no reconeix el mail.
    Em podríeu ajudar?
    Merci.
    Jordi Freixenet jfreixenet@coflleida.cat

    • Bon dia Jordi, l’aplicació per al registre horari de PIMEC ha estat creada per PIMEC. Des de Fefac, com a agremiats a PIMEC tenim la possibilitat d’oferir-la gratuïtament als nostres socis, però no és una aplicació creada per nosaltres. PEr poder utilitzar-la has d’anar a la web de l’aplicació https://www.iaccesos.com/home/entryaccess i donar-te d’alta. (La contrasenya no té res a veure amb la de FEFAC, perquè és una aplicació de PIMEC). Has de donar-te d’alta, omplir el formulari indicat que ets soci de FEFAC i rebràs un correu electrònic per generar la teva contrasenya. En aquesta notícia t’ho expliquem: http://fefac.cat/empresarial/solucio-tecnologica-de-pimec-per-al-registre-horari/.

Submit a Comment