A principis de l’any passat, la Secretaria d’Estat de Sanitat va obrir una consulta pública perquè les entitats més representatives de l’àmbit del medicament a Espanya aportessin idees i informessin de les seves necessitats de cara a reformar la Llei de Garanties i Ús Racional de Medicaments i Productes Sanitaris.

En aquest context, FEFAC va realitzar una anàlisi i va emetre la seva posició a l’abril de 2022, prèvia consulta d’aquest anteprojecte amb l’assessorament de l’empresa Arco Advocats i Assessors Tributaris.

Aquest mes de juliol, FEFAC va organitzar un cicle de reunions amb els diferents partits polítics abans de les eleccions del 23-J per reflexionar sobre per què sumar les farmàcies i les associacions empresarials en el sistema de salut i conèixer el seu punt de vista al respecte. En el marc d’aquestes trobades, la patronal va fer arribar un document al PSC, a través de Carmen Andrés, la segona portaveu de Sanitat pel PSOE al Congrés dels Diputats, en el qual transmetíem els dubtes i aspectes que preocupen sobre la reforma d’aquesta llei.

Un cop llegit el document, se’ns ha transmès serenitat i tranquil·litat sobre les modificacions realitzades, úniques que són possibles i necessàries per mantenir el servei a la ciutadania mentre el Govern estigui en funcions.

És moment, doncs, d’esperar que disposem d’un nou Govern per poder abordar canvis que permetin sumar en major mesura a l’oficina de farmàcia en l’atenció i promoció de la salut de la comunitat.

Ubicació

C/ Casanova, 84-86 Entr. 1ªC
08011 Barcelona

Telèfon

Tel. 93 323 24 22

Contacte

Empresarials que formen part de la FEFAC

A.G.F.E Associació Gironina Farmacèutica Empresarial

AFB - Associació de Farmàcies de Barcelona

AFET - Associació Gironina Farmacèutica Empresarial

AFET - Associació de Farmacèutics amb Oficina de Farmàcia a Tarragona

A.G.F.E Associació Gironina Farmacèutica Empresarial

A.G.F.E - Associació Gironina Farmacèutica Empresarial

AFELL - Associació de Farmacèutics Empresaris de Lleida

AFELL - Associació de Farmacèutics Empresaris de Lleida

Creadors del projecte
Frena el sol, frena el lupus
Amb la col·laboració de
CaixaBank