Inici 9 El Semàfor del soci 9 Actuacions de Pierre Fabre dirigides a evitar la comercialització dels seus productes fora de l’of

Actuacions de Pierre Fabre dirigides a evitar la comercialització dels seus productes fora de l’of

3 febr., 2014 | El Semàfor del soci

Arran de la informació facilitada per una titular associada a aquesta empresarial, relativa a la venda de productes de Pierre Fabre a fora del canal farmàcia, des de FEFAC ens hem posat en contacte amb el laboratori per obtenir informació directa sobre aquest fet.

Des de Pierre Fabre, asseguren, en primer lloc que, al llarg de la seva història, “han apostat decididament pel paper del farmacèutic com a únic vehicle de transmissió del coneixement dels productes dermocosmètics i també de la comercialització als consumidors finals”.

Informen que, de fet, des de l'any 1997, es van definir uns criteris de compliment obligatori a l'hora de seleccionar els clients de parafarmàcia, que des d’aleshores es comprometen amb la seva signatura a respectar aquests criteris. “El primer punt sempre ha estat la presència continuada d'un farmacèutic”, detallen.

Des del laboratori, afirmen que, “certament, en els últims temps, potser com a conseqüència de la crisi, hi ha hagut un increment de punts de venda no autoritzats que han volgut beneficiar-se de la importància de les marques de Pierre Fabre (AVÈNE, DUCRAY, A-DERMA, KLORANE, ELANCYL, GALÉNIC i RENE FURTERER), i les han pogut adquirir a través de tercers no autoritzats”.

Davant d’aquesta situació, des del laboratori subratllen que tenen l’objectiu de lluitar de manera directa i decidida contra aquesta realitat: “Hem establert uns paràmetres d'actuació interna a diferents nivells per tal de detectar les possibles fuites i aconseguir eliminar els nostres productes d'aquests punts de venda no autoritzats”, destaquen.

En aquesta línia, i gràcies a la col·laboració de tots (fins i tot de les seves farmàcies clientes), asseguren que s’ha reduït significativament aquesta presència no desitjada a altres canals de comercialització.

Des de FEFAC considerem que Pierre Fabre mereix un Semàfor VERD per desenvolupar accions que evitin que els seus productes, històricament situats a les oficines de farmàcia, estiguin presents a fora del canal.

14 Comments
  1. A la drogueria STANHOME del meu poble La Bisbal D'Empordà,ja fa temps que tenen molts productes del laboratori PierreFabre, (Klorane, Avene, A-Derma) sense cap farmaceutic i a preus rabentats. No confio gens que ho aconsegueixin controlar.

  2. Als supermercats Sorli També tenen Klorane, I les caixeres no són llicenciades en farmàcia segur.

     

  3. I   a las perfumaries San Remo tambè. Quan  cauen les vendes, les col-loquen a on faci falta.Aviat les veurem a tots el  sùpers, i aixi fins que tinguin tòtes les marcas, Temps al temps. Nestle, Tena, etc. De tot modos son productes que han sorgit de una cadena de pelùqueries francesas.

  4. RENE FUTURER,perdò

  5. La parafarmàcia més propera té tota la línia d´Avene, maquillatges inclosos.I de farmacéutic/a tenen potser alguna foto d´algún avantpassat…….

    Calella, carrer Esglèsia cantonada amb Amadeu.

     

     

  6. A l'Alcampo de Diagonal Mar. I a la botiga on-line d'Alcampo, també.  

  7. Slecker del meu poble (Caldes de Malavella): Alguna cosa de Avène, Mustela, Rhinomer, Vichy, Xampus de Klorane, Isdin.Eucerin etc…amb un rètol a sobre que posa PARAFARMÀCIA .poques unitats de tot però hi són.

    A banda és clar, de tot el que té a veure amb la línea SEX de Durez, però això no ho tenen a PARAFARMÀCIA!!!.Tots els reperesentants diuen que no pot ser o que ja tnene controlat un distribuidor de Galícia, etc…

  8. S'entén que volia dir DUREX

     

  9. A la drogueria la balear del carrer calabria tenen klorane , mustela .Al schleker tenen avene hidratant.

  10. Schlecker del carrer castillejos nª 378 ven Klorane, Avene y Ducray

  11. El Carrer Nou Pins, el Schlecker tenen tota la linea Klorane, Mustela, Eucerin…ja poden dir el que vulguin, venen ells directament, no em crec que un distribuidor galleg surteixi tot el que estem dient i ells no ho sapiguen…
     

  12. És terrible.Nosaltres esforçant-nos en recomanar els productes i amb personal tècnic per pagar .Si ho fem bé i al client li agrada,compren el primer, si hi ha sort, i els envasos de seguiment cap al super.Només d'entrada,ells poden donar més bon preu ja que el segon de la caixera  per passar-ho per caixa no té el valor del temps de personal tècnic i facultatiu que invertim a la farmàcia.L'especialització ja no es valora.Escollir parafarmàcia de gama més alta tampoc és la solució ,ja que no hi ha tan poder adquisitiu per compensar.

  13. Jo ja he deixa't de banda aquestes marques. .No cal promocionar-les perque desprès les venguin a tot arreu.

  14. Crec que estem fent el primo amb tot aixó. No es tant sols Pierre Fabre, moltes altres marques també (Lácer es ven a la drogueria del barri, Bimanan al Slecker…). Ells busquen màxima distribució, encara que no ho reconeguin. A nosaltres no ens convé, pero seguim pacients i passius. Segur que l´any que ve seguim comentant el "fenòmen". I dia a dia, ells més implantats i nosaltres més empobrits. 

    La sol.lució no la conec, pero penso que el tema es prou greu com perque quedi en uns comentaris mostrant la nostra frustració.