Inici 9 Empresarials 9 FEFAC 9 Els socis de FEFAC tenen un 20% de descompte en la inscripció dels cursos de Correo Farmacéutico

Els socis de FEFAC tenen un 20% de descompte en la inscripció dels cursos de Correo Farmacéutico

17 oct., 2014 | FEFAC, AFB, AFET, AFELL, AGFE

En el marc del conveni signat entre FEFAC i la Escuela de Formación de Correo Farmacéutico, us informem sobre les activitats formatives dels mesos d’octubre i novembre (en els enllaços, trobareu el programa amb el contingut i horari de cada jornada):

22 de octubre Herramientas para el desarrollo de la Farmacia digital. Redes Sociales y Marketing Multicanal

28 de octubre Técnicas de venta para la oficina de farmacia

13 de noviembre Responsabilidad profesional y dispensación On Line

20 de noviembre Fiscalidad y Contabilidad en la Farmacia

El lloc de celebració de les jornades és a la seu de Normon, a Madrid (Ronda de Valdecarrizo, 6), i també es poden realitzar per streaming/diferit.

Els titulars associats a FEFAC (a través d’alguna de les seves empresarials: AFB, AGFE, AFET o AFELL), teniu un descompte del 20% en la inscripció a aquesta formació.

Perquè us sigui aplicat aquest descompte, heu d’accedir al portal http://escuela.correofarmaceutico.com/, registrar-vos com a usuaris o entrar com a usuari si ja esteu registrats i inscriure-us. En el carret de compra, heu d’introduir el següent codi: CF-VUXA03DHWZ i fer clic al botó ‘Aplicar Descuento’. Se us aplicarà automàticament el descompte. Els codis són vàlids únicament per a aquesta activitat.

L’objecti de la Escuela de Formación de Correo Farmacéutico és facilitar als professionals de la farmàcia una complerta oferta de cursos amb temàtiques de màxim interès i actualitat. Es desenvolupen de la mà d’associacions científiques, l’aval del CEU i la col·laboració d’entitats representatives del sector, com FEFAC.

0 Comments