Inici 9 Empresarials 9 FEFAC 9 Alerten del risc d’un cremagreixos que ha afectat cinc persones a Roses

Alerten del risc d’un cremagreixos que ha afectat cinc persones a Roses

6 febr., 2015 | FEFAC, AFB, AFET, AFELL, AGFE, Sanitària

L'Agència de Salut Pública de Catalunya (Aspcat) ha advertit, a través del seu lloc web, dels riscos que pot comportar per a la salut el consum del producte Thermatrim, que es ven com un complement alimentari que suposadament actua de cremagreixos.

Aquest producte és fabricat per l'empresa NAN Laboratorios de Mèxic i es ven de manera irregular a l'Estat espanyol a través d'internet. L'Aspcat ressalta que la comercialització d'aquest producte no ha estat notificada a les autoritats competents, contràriament al que estableix la legislació de complements alimentosos, i, per tant, no està permesa.

Fins ahir, s'havien detectat cinc casos de pacients, totes elles ateses al CAP de Roses, que han presentat efectes adversos relacionats amb el consum d'aquest producte. Les persones afectades presentaven, en general, sudoració i hipertensió importants i, de manera esporàdica, lipotímia i neuropatia.

Les autoritats sanitàries recomanen a la població evitar el consum d'aquest producte. La distribuïdora del producte assegura, a través d'internet, que és segur i que no té efectes no desitjats.

Font: Diari de Girona

1 Comment
  1. BEm sap molt greu que passin aquestes coses pero el que compra aquets productes o altres se la juguen. Normalment ja saben el que els hi pot passar pero per estalviar un duro ho fan igual. Es el mateix que quan et venen a demanar jn producte que a la veina li ha anat molt be.si li dius que no a sobre s enfaden