El Dr. Josep Brugada, president de l’Associació Barcelona Salut, obrirà el Congrés INFARMA el pròxim 24 de març a les 11h., amb una conferència inaugural on explicarà què pot aportar l’oficina de farmàcia en la prevenció del risc cardiovascular.
Aquest reconegut expert mundial, que també és professor de la Facultat de Medicina de la Universitat de Barcelona, cardiòleg de l’Hospital Clínic de Barcelona i cap de secció d’Arítmies Pediàtriques de l’Hospital Sant Joan de Déu, és un dels impulsors del projecte ‘Barcelona, ciutat cardioprotegida’, junt amb l’AFB. Amb aquest programa, ha mostrat la seva aposta per les oficines de farmàcia a través de la instal·lació de desfibril·ladors per fer-los servir en cas de mort sobtada.
Aquesta confiança del Dr. Brugada en l’aportació de la professió farmacèutica la posa de manifest al següent vídeo, realitzat amb motiu d’INFARMA:
https://www.youtube.com/watch?v=qpjQ-qLldGw#t=22
Des de FEFAC, assistirem a aquesta conferència i les taules rodones més destacades, per tal d’informar-vos puntualment sobre les principals novetats i els debats que es generin durant les tres jornades científiques.
0 Comments