A FEFAC volem conèixer el vostre possible interès cap a una activitat a desenvolupar per l’empresarial.
Es tractaria de l’organització d’un Retail Tour per diferents ciutats europees, com Londres i París, amb una durada d’uns tres dies. Aquesta sortida consistiria en la visita a diversos establiments comercials de diferents negocis, per tal de conèixer les darreres tendències, amb l’objectiu d’inspirar-se, reflexionar i trobar noves idees per innovar a la farmàcia.
El Retail Tour aniria a càrrec de dues expertes en el punt de venda i es realitzaria amb un grup màxim de 10 titulars de farmàcia.
Digue’ns a través del següent formulari si t’interessaria participar en aquesta activitat i, si vols que t’hi informem quan disposem de més detalls, facilita’ns les dades que et demanem.
0 Comments