Inici 9 General 9 FEFAC participa en el lliurament dels Premis iDermo 2018

FEFAC participa en el lliurament dels Premis iDermo 2018

6 juny, 2018 | General, FEFAC, AFB, AFET, AFELL, AGFE

La Federació d’Associacions de Farmàcies de Catalunya (FEFAC) va participar ahir en el 5è lliurament dels Premis iDermo 2018, que va tenir lloc a La Pedrera de Barcelona. Aquest guardó, organitzat per Podium Global Media, tria els millors productes dermocosmètics presents a idermo.com, un portal que compta actualment amb 3.000 productes de més de 150 marques diferents aproximadament.

Els productes dermocosmètics són premiats en les categories de facial, antiedat, antitaques, contorn d’ulls, labial, corporal, anticel·lulític, pells atòpiques, producte d’higiene íntima, solar, infantil, capil·lar, nutricosmètica, portal FarmaSelect, disseny i packaging FarmaSelect, disseny i packaging iDermo, innovació FarmaSelect, innovació iDermo i millor marca.

Els guanyadors poden consultar-se a la web d’iDermo. Antoni Torres, president de l’empresarial, va lliurar els premis en les categories de Millor producte solar i Millor producte infantil. També va participar Núria Espona, vocal de l'Associació de Farmàcies de Barcelona (AFB), lliurant els premis de les categories Millor producte facial i Millor producte antiedad. 

El millor farmacèutic 2.0

Els premis iDermo escullen també els millors farmacèutics de l’any. Aquesta edició, la farmacèutica Gema Herrerías s’ha emportat l’or. La plata ha estat per Marián García (Boticaria García), i el bronze per Paz Arnau, de Farmàcia Ferragut.

La millor cooperativa

Una altra categoria premia les millors cooperatives de l’any, emportant-se Cofares l’or, Bidafarma la plata i Fedefarma el bronze.

Guanyadors dels premis al Millor producte infantil

Guanyadors dels premis al Millor producte solar

Guanyadors dels premis Millor producte antiedat

Guanyadors dels premis Millor producte facial

 

0 Comments