Inici 9 General 9 Formació 26 d’octubre: Millora l’atenció de pacients amb càncer a la teva farmàcia

Formació 26 d’octubre: Millora l’atenció de pacients amb càncer a la teva farmàcia

25 oct., 2018 | General, FEFAC, AFB, AFET, AFELL, AGFE, Formació

Durant la jornada, el doctor Albert Tuca, oncòleg del Hospital Clínic de Barcelona, impartirà una conferència sobre dolor en càncer, i Olga Novau, nutricionista especialitzada en pacients de càncer, oferirà pautes dietètiques.

L’act tindrà lloc el divendres, 26 d’octubre, a partir de les 10.00 del matí l’auditori de PIMEC (Barcelona).

Jornada: “Eines per millorar l’atenció als pacients amb càncer i els seus familiars des de l’oficina de farmàcia”
Dia: 26 d’octubre
Hora: 10.00 a 13.30
Lloc: Auditori de PIMEC (2ª Planta). C/ Viladomat, 174. 08015 Barcelona

2 Comments
  1. Bon dia, aquesta formació ès molt interessant , llàstima que als que som de fora(Girona) no va gaire bé el poder assistir-hi.

    Gràcies

  2. Mª Lourdes, la setmana vinent penjarem una notícia amb el resum de la jornada i a la propera revista de FEFAC dedicarem un article als temes tractats perquè tothom tingui les dades i recomanacions principals sobre dolor en càncer i també pautes nutricionals. Gràcies per l'interès!