El passat 30 de gener, Javier Casas, director general d’Alliance Healthcare, i Antoni Torres, van signar un acord i van implantar el Projecte UNICOM, una iniciativa liderada per FEFAC amb l’objectiu d’oferir eines que facilitin la tasca diària de la farmàcia.
El Projecte UNICOM proposa als laboratoris i distribuïdors la creació d’albarans i factures que facin més senzilla la recepció de comandes a la farmàcia, a través de la unificació i amplificació de disseny, conceptes i contingut.
El document UNICOM, únic i complet, ha de ser homogeni i contenir només la informació necessària per agilitzar i millorar l’eficiència del procés de recepció de producte en la farmàcia fins a la seva venda. Això permet al farmacèutic dedicar més temps a la interacció personal amb els usuaris, l’atenció farmacèutica i la formació dels equips, totes elles tasques amb més valor afegit.
Alliance Healthcare ha decidit implicar-se plenament en el procés d’innovació i millora que suposa el Projecte UNICOM, sent el primer i únic majorista a hores d’ara que implanta globalment aquesta iniciativa. Des del mes de gener, els nous albarans i factures als seus clients estan certificats amb el distintiu FEFAC-UNICOM:
.png)
Per atendre a les necessitats de l’oficina de farmàcia, llançant els seus nous models d’albarà i factura, en format físic i també electrònic sota la certificació de FEFAC, per fer més àgil el procés de repàs de les compres a la farmàcia, atorguem una llum verda a Alliance Healthcare.

0 Comments