Inici 9 General 9 Amazon presenta una línia de maquillatge amb marca pròpia

Amazon presenta una línia de maquillatge amb marca pròpia

17 gen., 2019 | General, FEFAC, AFB, AFET, AFELL, AGFE

Amazon ha entrat en la categoria de cosmètics de color d’alta qualitat, amb la creació de la marca Find, la firma de moda que va llançar l’any 2017.

La línia de maquillatge d’Amazon inclou productes de quatre categories: ulls (màscares de pestanyes, eye liners, ombra d’ulls i llapis per a celles), rostre (il·luminadors i bronzejadors), llavis (barres de llavis, gloss i perfiladors), i ungles (esmalts i tractaments específics).

Amb aquest llançament, Amazon segueix ampliant la seva gamma de marques pròpies. Actualment compta amb la seva pròpia línia de moda Find, Iris&Lilly o Truth&Fable, entre d’altres, o Amazon Basics, que engloba productes de tecnologia i de la llar, a més de la introducció dels seus primers productes d’alimentació en el mercat espanyol.

Pròximament entrarà en el mercat de l’alimentació per a mascotes amb la seva marca Lifelong, una gamma de productes per animals, que inclou un assortit d’aliments secs i humits per a gossos i gats.

No has rebut aquesta notícia per e-mail? Subscriu-te al a newsletter diària de FEFAC
0 Comments