Inici 9 Eines digitals per a la farmàcia 9 Click&Collect, una forma de compra que marca tendència

Click&Collect, una forma de compra que marca tendència

27 març, 2018 | Eines digitals per a la farmàcia, FEFAC, AFB, AFET, AFELL, AGFE

Les respostes d'un estudi d'IRI, expert en big data i estudis predictius relacionats amb gran consum, indústria farmacèutica, distribuïdors, serveis financers i mitjans, van mostrar una reacció i adopció positiva per part dels clients de programes de Click&Collect, així com l'èxit dels programes de Click&Collect dels principals retailers.

L'Estudi d'IRI prova que el servei Click&Collect ofereix als compradors exactament el que estan buscant, és a dir, la capacitat de comprar online, al mateix temps que estalvien temps i diners associats amb el transport, segons Robert I. Tomei, president de Consumer and Shopper Marketing d'IRI.

Algunes conclusions de l'estudi:

  • Alta satisfacció: el 68% dels compradors de Click&Collect asseguren que "indubtablement" farien servir de nou el servei.
  • Satisfer les necessitats del comprador: quasi 7 de cada 10 compradors fan servir serveis de Click&Collect per evitar càrrecs per enviament, la raó més citada per fer servir aquest servei. A més, la meitat dels usuaris cita l'estalvi de temps que proporciona el sistema Click&Collect com una motivació per fer servir el servei.
  • Oportunitats de venda creuada: el 69% dels compradors van acabar comprant productes addicionals a l'establiment de recollida de la seva compra.
  • Oportunitats de venda significativa: IRI espera que les vendes Click&Collect suposin més de 6.600 milions de dòlars l'any 2020.
0 Comments