Inici 9 Gestió 9 Continuen circulant emails amb virus on figura “factura” o similar

Continuen circulant emails amb virus on figura “factura” o similar

2 maig, 2017 | Gestió, FEFAC, AFB, AFET, AFELL, AGFE

Per evitar la infecció, us recomanem la lectura del següent text: Assessor Respon sobre virus informàtics

Us informem que continuen rebent-se emails amb virus informàtics que simulen adjuntar un document sobre una factura, amb arxius que poden infectar els dispositius des dels quals s’obrin.

A l’assumpte del mail, acostuma a aparèixer una expressió del tipus “detalles del pago” o “información sobre su factura”, i s’adjunta un arxiu o bé es facilita un enllaç.

Al següent Assessor Respon, trobareu recomanacions per detectar virus informàtics i prevenir la infecció: L’Assessor Respon: Com evitar el contagi d’un virus informàtic?

FACUA-Consumidores en Acción ja va alertar (+info) el passat 15 de març de l’existència d’una campanya d’enviament massiu d’emails amb virus. Igualment, el 10 de març, l’Oficina de Seguretat de l’Internauta, del Ministeri d’Energia, Turisme i Agenda Digital, va publicar una comunicat sobre aquesta campanya de correus electrònics (+info).

0 Comments