Inici 9 General 9 El segment d’OTC fa créixer el mercat de Consumer Health

El segment d’OTC fa créixer el mercat de Consumer Health

29 març, 2018 | General, FEFAC, AFB, AFET, AFELL, AGFE, Informes

Mercat de Consumer Health:

  • El segment d’OTC suposa el 39,7% del mercat, amb un creixement del 76,6%.
  • El segment Personal Care (productes d'autocura personal) representa el 28,4% de la quota de mercat, amb una aportació al creixement del 18,7%.
  • El segment Patient Care (productes d'atenció al pacient) té el 21,3% de la quota de mercat, amb un creixement del 19,4%.
  • El segment Nutrició, amb una quota de mercat de 10,6%, registra un creixement negatiu del -14,18%.

Productes antigripals

Durant el mes de febrer de 2018, els productes publicitaris presenten un major creixement del segment (11%) per les vendes dels productes antigripals que els productes de consum o semiètics. Grintuss d’Aboca, Bisolgrip de Sanofi i Almax d’Almirall són els productes que més aporten del segment d’OTC, segons l’estudi d’IQVIA.

Les 10 classes terapèutiques més importants

  1. Antigripals. 
  2. Productes oftàlmics. 
  3. Productes per a la tos. 
  4. Antiàlgics musculars.
  5. Productes per a la faringe. 
  6. Laxants. 
  7. Analgèsics.
  8. Productes que ajuden a agafar el son.
  9. Multivitamínics amb minerals. 
  10. Productes per al control de pes.

Mercat de Personal Care (autocura personal)

Dermocosmètica suposa un 81% del mercat PEC en valors i creix al mes de febrer de 2018 un +2,1% en valors i un +3,7% en unitats. El 19% restant són els productes d’higiene oral.

Mercat Patient Care (atenció al pacient)

Accessoris sanitaris suposen un 66% del mercat de PAC en valors i productes per la incontinència suposen el 34%.

Nutrició enteral

Respecte al segment de Nutrició:

  • Nutrició enteral concentra un 58% del mercat en valors i un 12% en unitats.
  • Nutrició infantil té el 37% del mercat en valors i el 67% en unitats.
  • La resta de la nutrició suposa el 6% del mercat en valors i el 26% en unitats.

FONT: IQVIA

0 Comments