Mercat de Consumer Health:
- El segment d’OTC suposa el 39,7% del mercat, amb un creixement del 76,6%.
- El segment Personal Care (productes d'autocura personal) representa el 28,4% de la quota de mercat, amb una aportació al creixement del 18,7%.
- El segment Patient Care (productes d'atenció al pacient) té el 21,3% de la quota de mercat, amb un creixement del 19,4%.
- El segment Nutrició, amb una quota de mercat de 10,6%, registra un creixement negatiu del -14,18%.
Productes antigripals
Durant el mes de febrer de 2018, els productes publicitaris presenten un major creixement del segment (11%) per les vendes dels productes antigripals que els productes de consum o semiètics. Grintuss d’Aboca, Bisolgrip de Sanofi i Almax d’Almirall són els productes que més aporten del segment d’OTC, segons l’estudi d’IQVIA.
Les 10 classes terapèutiques més importants
- Antigripals.
- Productes oftàlmics.
- Productes per a la tos.
- Antiàlgics musculars.
- Productes per a la faringe.
- Laxants.
- Analgèsics.
- Productes que ajuden a agafar el son.
- Multivitamínics amb minerals.
- Productes per al control de pes.
Mercat de Personal Care (autocura personal)
Dermocosmètica suposa un 81% del mercat PEC en valors i creix al mes de febrer de 2018 un +2,1% en valors i un +3,7% en unitats. El 19% restant són els productes d’higiene oral.
Mercat Patient Care (atenció al pacient)
Accessoris sanitaris suposen un 66% del mercat de PAC en valors i productes per la incontinència suposen el 34%.
Nutrició enteral
Respecte al segment de Nutrició:
- Nutrició enteral concentra un 58% del mercat en valors i un 12% en unitats.
- Nutrició infantil té el 37% del mercat en valors i el 67% en unitats.
- La resta de la nutrició suposa el 6% del mercat en valors i el 26% en unitats.
FONT: IQVIA
0 Comments