A la taula rodona ‘6 pasos para enamorar al cliente’ va participar Xavier Fisselier, expert en aparadors, que va oferir les 9 claus de com han de ser per convidar el públic a entrar a la farmàcia.

Segons va explicar, el 21% dels consumidors prefereixen els aparadors a qualsevol altra forma de publicitat. El 50% miren l’aparador abans d’entrar a l’establiment i el 20% de consumidors compren un article que han vist a l’aparador.

Segons aquest expert, les claus són les següents:

Les 9 claus de l’aparador:
Clau 0: no existeix diferència entre l’online i l’offline. L’aparador i la façana són tan importants com la pàgina principal de la web. 
Clau 1: Crea una interacció amb el client abans que entri a la farmàcia, és a dir, que el públic rebi un impacte.
Clau 2: Planifica el teu objectiu i explica una història.
Clau 3. Pensa des de fora cap a dins, no des de dins cap a fora. Mira la teva farmàcia des de fora.
Clau 4. Fes servir lletres gruixudes gruixuts i colors.
Clau 5. L'aparador ha d’estar el més net possible. 
Clau 6. S’ha de canviar sovint.
Clau 7. Utilitza la il·luminació. 
Clau 8. Crea un espectacle i sorprèn. ”Si no saps què fer, fes alguna cosa divertida i fora del normal".
Clau 9. Assegura't que el missatge és visible i fàcil d'entendre. 

Segons Fisselier, cal simplificar, doncs aconseguir fer un aparador que s’entengui no és fàcil. També és important tenir una planificació i una estratègia ben definida. Opina que es poden alternar missatges de promoció de productes amb missatges d’emoció, però no barrejar-los. Considera que sí es poden incloure preus a l’aparador. Respecte les pantalles, les recomana si es fa un estudi previ de com fer-ho.