Mesurar la satisfacció del client i saber què opina sobre el servei rebut és essencial per a aplicar millores al teu negoci, conèixer millor les necessitats del teu públic i fidelitzar-lo.
A la gent en realitat li agrada donar la seva opinió sobre el servei rebut, només li has de posar molt fàcil. Res d’enquestes en paper llargues i avorrides, ha de ser un format simpàtic, àgil i actual.
Un dels millors sistemes són els qüestionaris digitals, que són molt visuals, amb imatges i emoticons, que es mostren en una pantalla tàctil en el mostrador i poden recollir entre 100 i 200 respostes al mes. Els clients valoren l’atenció del personal i el temps d’espera, en quins serveis estan més interessats, deixen suggeriments de millora i l’email per a ser contactats. Qüestionaris curts i molt visuals que alhora recullen un gran volum de feedback de qualitat.
Les respostes dels clients es guarden al núvol i es poden visualitzar en temps real a l’ordinador, accedint a una àrea privada de la web amb unes claus.
Aquest sistema ajuda a conèixer l’opinió dels clients, prendre decisions més informades i corregir problemes el més ràpid possible, i donar una imatge moderna i de proximitat al client, que vegi que la seva opinió importa.
Informació elaborada per Ratenow.
Tel. 930 104 697 info@ratenow.es
Més informació: acord entre FEFAC i Ratenow