Inici 9 Empresarials 9 FEFAC 9 Recorda que el dimarts dia 4 tens una cita a l’Hotel Barceló Sants

Recorda que el dimarts dia 4 tens una cita a l’Hotel Barceló Sants

31 oct., 2014 | FEFAC, AFB, AFET, AFELL, AGFE, Impagaments

El pròxim dia 4 de novembre es prendran decisions importants que afecten directament l’oficina de farmàcia. Per tant, és bàsic que assistir el màxim nombre possible de titulars propietaris, per tal que amb el nostre vot siguem nosaltres qui decidim les mesures a prendre davant els impagaments.

Així, encara que hagis signat les propostes d’AFB perquè siguin incorporades a la Junta Extraordinària del pròxim dia 4 a les 20:30h. a l’Hotel Barceló Sants, has d’assistir-hi.

Tal com t’hem explicat aquests dies, si no pots venir, busca algú en qui puguis delegar el teu vot favorable. Si vens, busca un company que no pugui venir i demana-li que et delegui el seu vot favorable. Si necessiteu que us ajudem en aquesta gestió, poseu-vos en contacte amb AFB (Tel. 93 323 24 22).

Com es fa la delegació del vot?

Cada assistent pot portar com a màxim un vot delegat, i per poder exercir-lo has de fer el següent:

·         Portar fotocòpia per les dues cares del DNI de qui t’ha delegat el vot i del teu també.

·         Portar omplert i signat el document d’autorització que t'adjuntem i que trobaràs en la part inferior d'aquest comunicat.

Votar favorablement a les propostes d’AFB permetrà que es respectin els drets dels titulars propietaris i es preservin les responsabilitats que assumim de tot el que passi a les nostres farmàcies, d’acord amb la legislació que ens afecta. 

 

 

0 Comments