Inici 9 COVID-19 9 Recull de premsa: grip, refredats i vacunació

Recull de premsa: grip, refredats i vacunació

20 gen., 2025 | COVID-19, Actualitat, Recull de premsa, Gestió, Empresarials, FEFAC, AFB, AFET, AFELL, AGFE, Sanitària

En aquest recull de premsa, trobaràs les darreres intervencions dels portaveus de la Federació d’Associacions de Farmàcies de Catalunya (FEFAC) als mitjans de comunicació, on han abordat temes clau relacionats amb la grip, els refredats i la importància de la vacunació.

Aquestes aparicions reflecteixen el compromís de la FEFAC amb la salut pública, oferint informació rigorosa i consells pràctics per ajudar a prevenir i gestionar aquestes patologies estacionals. En un moment en què la conscienciació sobre la vacunació és més necessària que mai, les farmàcies juguen un paper fonamental com a punts d’informació i assessorament de confiança per a la ciutadania.

Esperem que aquest recull sigui útil per entendre millor el treball de les farmàcies i el seu impacte en la salut comunitària.

Aparicions en mitjans gener 2025

0 Comments