Inici 9 General 9 Sanitat fixa marges per als productes dietètics

Sanitat fixa marges per als productes dietètics

22 maig, 2018 | General, Gestió, FEFAC, AFB, AFET, AFELL, AGFE

El Butlletí Oficial de l’Estat (BOE) va publicar el passat 9 d’abril una ordre del Ministeri de Sanitat per la qual fixa els marges, per a la distribució i les farmàcies, dels productes dietètics finançats, un aspecte que fins ara no estava establert.

Sanitat estableix, segons el que recullen les disposicions publicades al BOE que “convé precisar, en qualsevol cas, que el previst en aquesta norma no impedeix que puguin realitzar-se descomptes per part dels distribuïdors a les oficines de farmàcia, per ràpid pagament o per volum de compres, sempre que no s’incentivi la compra d’un producte enfront del seus competidors i quedin reflectits en la corresponent factura”.

Per la fixació d’aquests marges, al BOE s’explica que el valor del factor comú de facturació es calcularà a partir dels coeficients de correcció que s’indiquen, afegint l’impost corresponent vigent a cada moment:

  • Si és menor de 100 euros, el coeficient de correcció de la distribució (sense impostos) serà d’1,035461; el de les farmàcies (sense impostos) d’1,174368; i el global d’1,216012.
  • Per a preus de 100 a 200 euros seran respectivament d’1,033243 / 1,163813 / 1,202501.
  • Per a preus superiors a 200 euros: 1,028951 / 1,143261 / 1,176360

Font: Correo Farmacéutico

2 Comments
  1. ara s'ha de conseguir per els aposits i altres productes sanitaris

  2. Ens podrian posar un exemple d'un producte per saber exactament com s'ha de fer ???