Inici 9 Empresarials 9 FEFAC 9 Usar les noves tecnologies per relacionar-se amb els clients:8a i última jornada de Gestió AFB-Esade

Usar les noves tecnologies per relacionar-se amb els clients:8a i última jornada de Gestió AFB-Esade

6 juny, 2013 | FEFAC, AFB, AFET, AFELL, AGFE, Formació

Les xarxes socials (Facebook, Twitter, etc.), Youtube, web, Google, SMS… Totes aquestes eines obren a l’oficina de farmàcia una nova via de comunicació i relació amb els clients i una oportunitat per augmentar les vendes.
Per a què serveixen, com gestionar-les o com mesurar la seva eficàcia són algunes de les preguntes a les quals es donarà resposta a la 8ª Jornada de Formació en Gestió Empresarial de l’Oficina de Farmàcia que organitzen AFB i Esade, amb la col·laboració de Ferrer Internacional S.A., els pròxims dies 7 i 8 de juny.
La jornada consisteix en una sessió formativa doble, que es desenvoluparà el divendres 7 de 16h a 20h i dissabte 8 de 9h a 13h a les instal·lacions d’Esade (Avinguda d’Esplugues 92-96).
Es tracta de l’última jornada del cicle de 8 jornades de dues sessions mensuals que us hem ofert des del mes de desembre del 2012 amb l’objectiu de tenir un coneixement global de la gestió de la farmàcia des del punt de vista eminentment empresarial i amb les eines innovadores i creatives que proporciona un centre punter com és ESADE.
Adjuntem el programa amb el contingut d’aquesta sessió, on també podeu consultar la temàtica de les jornades que s’han celebrat fins aleshores. Així mateix, et facilitem una butlleta d’inscripció.
També està disponible aquesta informació al web http://www.afb.cat/esade/es/
Si tens qualsevol dubte, posa’t en contacte amb nosaltres a través del telèfon 93 323 24 22

 

0 Comments