És habitual que en un equip de treball en el qual les persones mantenen un contacte elevat com en una oficina de farmàcia es generin conflictes provocats per calendaris, problemes organitzatius o diferències personals.
Si aquests conflictes no es resolen adequadament, poden derivar en absentisme, baixa motivació o inclús sabotatge, amb afectació sobre la qualitat del treball i el servei al client.
A la 5a Jornada de Gestión Empresarial de l’oficina de farmàcia que organitzen AFB i ESADE, amb la col·laboració de FERRER, els pròxims dies 5 i 6 d’abril, es treballarà la gestió de conflictes i la negociació com a mètode per resoldre’ls.
La jornada consisteix en una sessió formativa doble, que es desenvoluparà el divendres de 16h a 20h i dissabte de 9h a 13h. a les instal·lacions d’ESADE a l’Avinguda d’Esplugues 92-96. Forma part del cicle de 8 jornades dobles mensuals que us oferim fins al mes de juny per tenir un coneixement global de la gestió de la farmàcia des del punt de vista eminentment empresarial i amb les eines innovadores i creatives que proporciona un centre punter com és ESADE.
Adjuntem el programa amb el contingut de les sessions, a les quals et pots inscriure a través de la butlleta que també trobaràs al document adjunt.
També està disponible aquesta informació al web http://www.afb.cat/esade/es/
Si tens qualsevol dubte, posa’t en contacte amb nosaltres a través del telèfon 93 323 24 22.
0 Comments