Determinats centres comercials fan servir eines molt innovadores que aconsegueixen increments importants de les vendes. En els moments actuals, en els quals els clients tenen una sensibilitat tan elevada al preu, es necessiten estratègies comercials que siguin efectives.
A la pròxima Jornada de Formació en Gestió Empresarial de l’Oficina de Farmàcia que organitza AFB amb Esade, amb la col·laboració de FERRER, els pròxims 8 i 9 de febrer, realitzarem una visita (retail tour) a un centre comercial per observar quines eines fan servir per augmentar les vendes i veure de quina manera es poden aplicar a l’oficina de farmàcia.
A aquesta sessió formativa doble també s’ensenyarà a idear i gestionar les promocions i campanyes amb l’objectiu de generar tràfic i potenciar les vendes creuades.
Aquesta nova jornada forma part del cicle de 8 jornades dobles mensuals que us oferim fins al mes de juny per tenir un coneixement global de la gestió de la farmàcia des del punt de vista eminentment empresarial i amb les eines innovadores i creatives que proporciona un centre punter com és ESADE.
Adjuntem el programa amb el contingut de les sessions, a la totalitat de les quals et pots inscriure a través de la butlleta que també trobaràs al document adjunt.
També teniu aquesta informació disponible al web: http://www.afb.cat/esade/es/
Si tens qualsevol dubte, posa’t en contacte amb nosaltres a través del telèfon 93 323 24 22.
0 Comments