La mascareta torna a ser obligatòria en exteriors a partir d’avui, 24 de desembre

El Consell de Ministres ha aprovat un Reial decret llei de mesures urgents de prevenció i contenció per fer front a la crisi sanitària provocada per la Covid-19. Aquest estableix l’ús obligatori de la mascareta en exteriors, independentment de la distància de seguretat.

Mitjançant aquest Reial decret llei, es recupera l’obligatorietat que les persones de més de sis anys facin servir mascaretes en tots els espais exteriors per reduir la transmissió comunitària del virus.

S’exceptua de la norma la pràctica esportiva individual i passejar en espais naturals, com el camp o la platja, sempre que es mantingui una distància d’1,5 metres amb altres persones que no siguin convivents.

Carolina Darias ha explicat que es tracta d’una mesura temporal que estarà en vigor “durant el temps imprescindible fins que millori la situació epidemiològica”.

Des de l’empresarial, hem actualitzat el nostre cartell “És obligatori l’ús de la mascareta” per informar a la població que la mascareta torna a ser obligatòria en exteriors. Pots descarregar-lo en pdf per imprimir-lo i penjar-lo a la teva farmàcia o per compartir-lo en xarxes socials.

Font d’informació: La Moncloa / FEFAC

Descarrega el cartell en pdf

Ubicació

C/ Casanova, 84-86 Entr. 1ªC
08011 Barcelona

Telèfon

Tel. 93 323 24 22

Contacte

Empresarials que formen part de la FEFAC

A.G.F.E Associació Gironina Farmacèutica Empresarial

AFB - Associació de Farmàcies de Barcelona

AFET - Associació Gironina Farmacèutica Empresarial

AFET - Associació de Farmacèutics amb Oficina de Farmàcia a Tarragona

A.G.F.E Associació Gironina Farmacèutica Empresarial

A.G.F.E - Associació Gironina Farmacèutica Empresarial

AFELL - Associació de Farmacèutics Empresaris de Lleida

AFELL - Associació de Farmacèutics Empresaris de Lleida

Creadors del projecte
Frena el sol, frena el lupus
Amb la col·laboració de
CaixaBank