La jornada va oferir les eines necessàries per especialitzar-se en una de les categories més demandades pel consumidor actual.

La Masterclass en Dermofarmacia de Mediformplus s’ha convertit en una de les jornades referents en el sector de la dermofarmàcia i la dermatologia, tal com va quedar demostrat els passats dies 10 i 12 de desembre, a Barcelona i Madrid; on es van reunir més de 200 farmacèutics.

De la mà de sis ponents de referència en dermofarmàcia, estètica i dermatologia, es va desenvolupar una agenda innovadora en la qual es van abordar, des d’un punt de vista eminentment pràctic, les tendències més rellevants del mercat: evidència científica, dermatologia, gestió de xxss, maquillatge, medicina estètica i nutrició.

Gema Herrerías, titular de A5Farmacia, creadora de la marca GH i vocal autonòmica de dermofarmàcia; amb la seva ponència “Evidència científica: com reconèixer un producte eficaç i on buscar-lo”, va oferir claus per diferenciar productes sobre la base de l’eficàcia i evidència científica dels seus actius, proporcionant eines per argumentar la qualitat dels productes.

Cristina Eguren va centrar la seva intervenció en la “Dermatologia i Medicina Estètica: com complementar-nos”, incidint en com el farmacèutic pot complementar els tractaments estètics més demandats del mercat.

M. Paz Tellús, farmacèutica, amb la seva ponència “Reaccions d’Hipersensibilitat. Ingredients que la causen amb més freqüència”, va explicar com reconèixer els ingredients que tenen més probabilitat de produir reaccions d’hipersensibilitat, en el marc de la nova normativa de la cosmètica “sin”.

Aina Bordoy, farmacèutica, experta en cosmètica i creadora de la seva marca personal en Xarxes Socials, va concloure les ponències del matí explicant “Com gestionar les XXSS i arribar al client final”. Va oferir claus per entendre què cerca el client a internet i com apropar-se a ell.

A la tarda, Olga Orantes, farmacèutica, responsable de formació de Mediformplus i maquilladora professional, amb la seva intervenció “Què ha de dir un sanitari sobre el maquillatge”, va detallar les tècniques de maquillatge més innovadores i efectives, adaptant-les a la farmàcia i oferint eines per a convertir el maquillatge en una categoria diferenciadora.

Finalment, Genoveva Lucena, titular de farmàcia, especialista en dermofarmàcia , va parlar de la “Twincosmética: abordatge nutricional del pacient dermo”, centrant-se en com combinar la nutrició amb el tractament cosmètic del pacient, i mostrant com crear rutines que complementin tractament oral i tòpic.

A més d’aquestes intervencions, els assistents van compartir moments durant les pauses i el dinar, van intercanviar opinions i experiències, a més de descobrir les novetats dels laboratoris patrocinadors de l’esdeveniment: Cantàbria Labs, Martiderm, Boí Thermal i Grup NAOS.

Ubicació

C/ Casanova, 84-86 Entr. 1ªC
08011 Barcelona

Telèfon

Tel. 93 323 24 22

Contacte

Empresarials que formen part de FEFAC

A.G.F.E Associació Gironina Farmacèutica Empresarial

AFB - Associació de Farmàcies de Barcelona

AFET - Associació Gironina Farmacèutica Empresarial

AFET - Associació de Farmacèutics amb Oficina de Farmàcia a Tarragona

A.G.F.E Associació Gironina Farmacèutica Empresarial

A.G.F.E - Associació Gironina Farmacèutica Empresarial

AFELL - Associació de Farmacèutics Empresaris de Lleida

AFELL - Associació de Farmacèutics Empresaris de Lleida

Col·laborem amb
Frena el sol, frena el lupus
La farmàcia, el cor del barri
Amb la col·laboració de
CaixaBank