Quadis és una de les majors corredories independents d’Espanya, amb més de 30 anys d’experiència
La corredoria Quadis, proveïdor de la FEFAC en matèria d’assegurances, va oferir una sessió online gratuïta als socis de l’empresarial. En aquesta, van poder explicar les assegurances bàsiques que cal que tingui una oficina de farmàcia.
L’objectiu de la federació amb aquest servei és que el federat se senti còmode i confiat. Perquè, com va explicar el representant de Quadis, Joaquim Torres, “és important tenir tota la informació a disposició i una bona gestió, és per això que cal que sigui algú de confiança i que conegui el vostre negoci qui us assessori”. En aquest sentit, Quadis és una de les majors corredories independents d’Espanya, amb més de 30 anys d’experiència. Treballen amb companyies com Mapfre, Zurich i Fiat, “les assegurances més preparades en matèria de farmàcia de proximitat”, amb qui tenen un acord i actualment tenen assegurades un gran volum de farmàcies de tot el país.
El servei d’assegurances que ofereix Quadis consistirà en un primer servei de recepció i resolució de dubtes. “Els diferents sectors de mercat, per exemple els bancs, o una companyia directament, poden oferir-vos una pòlissa, però no disposen d’un especialista en farmàcies que sàpiga la idiosincràsia del vostre dia a dia”. És per això que ofereix un servei de consultes amb experts, amb una voluntat de resoldre els dubtes dels federats.
També tindrà una funció d’auditoria, és a dir de revisió. Aquesta consistirà en una revisió gratuïta de les pòlisses actuals dels federats. Principalment, aquelles de la farmàcia, però també s’ofereix la revisió de les pòlisses personals que tinguin els socis.
A banda d’aquests dos, els socis es podran beneficiar del principal servei, que consisteix en una comparativa de mercat. Es buscarien les millors pòlisses a mida per a cada cas, acompanyades d’un servei personalitzat i proper per part de l’assessor personal que s’assigni a cada soci. Es gestionarien els contractes dels socis. Qualsevol cosa que passés durant la vigència del contracte que disposi el soci, Quadis respondria per aquest. Per exemple, en cas de sinistre, és necessari un mediador en situacions en què, per exemple, xoquin els interessos de la companyia i l’empresa assegurada. Quadis faria aquesta funció d’assessorament de manera objectiva.
En un món on cada vegada som més virtuals, és important, que en un tema com són les assegurances, poder comptar amb una persona que us doni la confiança. És per això, que a banda del servei per telèfon, correu… s’adjudicarà un assessor comercial especialitzat a cada província, que pot venir en cas de qualsevol problema a la federació o a la farmàcia.
Les principals assegurances del servei a nivell farmàcies són:
- Assegurança del local: és la principal, davant d’un sinistre podeu tenir perjudicis patrimonials importants.
- L’assegurança d’accidents de convenis: és obligatori que la tinguin tots els treballadors de les farmàcies.
- Responsabilitat civil (com a farmacèutics): en aquesta, Quadis no entra, perquè la seva actuació és respecte de l’activitat de farmàcia.
Per acabar, a banda de les assegurances de farmàcia, també ofereixen una àmplia oferta personal (des de la llar, de vida, la baixa laboral…). En totes elles, els socis es podran beneficiar d’unes condicions especials.
Font i imatge: Quadis
0 Comments