La primera convocatòria del KIT DIGITAL (empreses entre 10 i 49 empleats) està a punt d’exhaurir-se!
El 15 de març s’obre el procés de sol·licituds de l’ajut Kit digital per empreses d’entre 10 i 49 treballadors. Per la resta de beneficiaris està previst que s’obrin les sol·licituds en els pròxims mesos.
Quantia dels ajuts
L’import màxim de l’ajut o bo digital per beneficiari és de 12.000 € i amb ell les pymes podran adquirir les solucions de digitalització per àrees clau com: llocs web i presència online, gestió de xarxes socials, comerç electrònic, gestió de clients, serveis i eines d’oficina virtual, intel·ligència empresarial i analítica, gestió de processos, factura electrònica, comunicacions segures i ciberseguretat.
A continuació, et presentem els imports màxims dels ajuts per categoria, així com la duració que s’ha de mantenir la prestació del servei:
Categoria | Mesos de prestació | Quantia |
Lloc web i presència a internet | 12 | 2.000 € |
Comerç electrònic | 12 | 2.000 € |
Gestió de Xarxes Socials | 12 | 2.500 € |
Gestió de Clients | 12 | 4.000 € (3 usuaris) |
Business Intelligence i Analítica | 12 | 4.000 € (3 usuaris) |
Gestió de processos | 12 | 6.000 € (10 usuaris) |
Factura Electrònica | 12 | 1.000 € (3 usuaris) |
Servei i Eines d’oficina virtual | 12 | 250 € per usuari (fins a 48 usuaris) |
Comunicacions Segures | 12 | 125 € per usuari (fins a 48 usuaris) |
Ciberseguretat | 12 | 125 € per dispositiu (fins a 48 dispositius) |
Les farmàcies poden demanar aquest ajut?
Podran ser beneficiàries d’aquesta convocatòria les petites empreses i persones en situació d’autoocupació. És a dir, empreses entre 10 i menys de 50 empleats, el domicili fiscal de les quals estigui ubicat en territori espanyol i acrediti el compliment dels requisits establerts a les Bases Reguladores i l’aparat segon de la Convocatòria.
Quan es pot sol·licitar?
A partir del 15 de març a la seu electrònica de Red.es. El termini està obert fins al 15 de setembre o fins que s’exhaureixin els fons.
Com sol·licitar el bo Kit Digital
- Registrat a l’àrea privada d’Acelera pyme i completa el test d’autodiagnòstic.
- Consulta la informació disponible de les solucions de digitalització del Programa Kit Digital, de la qual podràs escollir una o varies de las que ofereixen els agents digitalitzadors.
- Sol·licita l’ajut a la seu electrònica de Red.es
Un cop concedit l’ajut
- Accedeix al Catàleg d’Agents Digitalizadors i selecciona l’agent amb el qual vols desenvolupar les solucions digitals.
- Posa’t en contacte amb els agents digitalitzadors i subscriu “l’acord de prestació de solucions de digitalització”.
Si ets soci de la FEFAC
Si tens entre 10 i 49 empleats i vols sol·licitar l’ajut, des de PIMEC ens ofereixen la possibilitat de fer la gestió de manera gratuïta per tots els nostres associats. Els passos a seguir són els següents:
- Registrar-se a Accelera Pyme i realitzar el test d’autodiagnòstic.
- Registrar-se al formulari de la part de baix de la pàgina de PIMEC – KIT DITIGAL.
- T’arribarà un correu amb l’usuari i contrasenya. Si vols que PIMEC et faci la presentació sense cap cost ni cap compromís, ves a https://www.kitdigital.net/ i entra a: GESTIO de l’ajut
IMPORTANT: Quan omplis el formulari de registre, a la pregunta de si et soci de PIMEC, has de respondre que SÍ, a través de la FEFAC. Et demanarà en NIF de FEFAC (truca al 93 323 24 22 o envia un e-mail a fefac@fefac.cat per demanar-lo).
Per qualsevol consulta que tingueu al respecte contactar al correu pimec@kitdigital.net