A la web de la Seguretat Social s’ofereix al ciutadà un nou canal d’atenció i informació, disponible a qualsevol hora els 365 dies de l’any. Aquest servei es troba accessible des de la portada de la pàgina web de la Seguretat Social fent clic sobre una finestra flotant amb el text “¿Te ayudamos?” al marge inferior dret de la pantalla i acompanya l’usuari durant tota la seva navegació. Està previst que pròximament també sigui accessible des de la Seu Electrònica i que s’implanti en altres canals.
Inicialment s’han tingut en compte els serveis més demanats en l’àmbit de les tres entitats i s’han implementat un total de 36.
En el cas de la TGSS s’ha incorporat informació sobre els següents informes, serveis de la Seu Electrònica i tràmits del Registre Electrònic:
- Informe de vida laboral
- Informe de bases de cotització
- Informe d’estar al corrent amb les obligacions de la SS
- Servei de duplicat de document d’afiliació
- Servei d’obtenció de Número de la SS
- Servei alta RETA
- Servei baixa RETA
- Servei Canvi de base de cotització RETA
- Servei Variació de dades al RETA
- Servei alta SEEH
- Servei baixa SEEH
- Servei eliminació d’altes/baixes prèvies en el SEEH
- Servei inclusió, exclusió, reincorporació al sistema especial agrari. inactivitat.
- Servei de comunicació de telèfon i correu electrònic
- Servi de canvi de domicili
- Servei de consulta i signatura de notificacions telemàtiques
- Servei de presentació d’escrits, sol·licituds i comunicacions
Aquesta informació es completa amb continguts de preguntes freqüents: Què és el NUSS/NAF?, Què és el CCC?, cl@ve i provisionalment es destaca un espai per a totes les qüestions relacionades amb la COvid-19, incloent-hi les mesures extraordinàries adoptades i com presentar sol·licituds.
Font d’informació: circular campanya divulgació assistent virtual TGSS del nostre assessor J. M. Moya.