Eleccions Generals 23 de Juliol de 2023

La FEFAC ha organitzat un cicle de converses online abans de les Eleccions del 23-J. L’objectiu d’aquesta acció és reunir-se amb candidats de diferents partits per reflexionar sobre per què sumar les farmàcies comunitàries i les associacions empresarials en el sistema de salut.

Per dur a terme aquestes converses, la FEFAC ha fet arribar als candidats un document de propostes elaborat per Conpymes, amb les empresarials del sector, on es demana als partits polítics que promoguin una major col·laboració i integració en el sistema de salut de la xarxa de farmàcies comunitàries.

La FEFAC és una organització sense filiació política. Les trobades amb els representants dels diferents partits responen únicament a un interès legítim per conèixer la posició de cada partit respecte al sector per poder defensar millor els seus interessos davant de les persones finalment escollides a les urnes. (Recollit a l’article 37è dels estatuts de la Federació “Apoliticitat de la Federació”).

Aquesta és una acció que dona cotinuïtat a les trobades amb els partits polítics ja realitzades per la FEFAC. Les primeres van tenir lloc l’any 2021 amb motiu de les Eleccions al Parlament de Catalunya del 14-F de 2021. Trobareu el resum aquí.

En la taula següent es resumeixen els partits que han estat convidats a participar, les dates per seguir les converses online, el programa electoral i l’enllaç a YouTube, per si no pots visualitzar-ho en directe i vols recuperar la conversa a posteriori. 

Converses de FEFAC amb els partits polítics

 

12/07
20:30 h
14/07
14.00 h
18/07
14:00
18/07
20:30
20/07
20:30
21/07
14:00
21/07
16:00
No participa
(motiu aquí)
No participa
(motiu aquí)

Converses de FEFAC amb els partits polítics

 

 

 

 

12/07 20:30h

14/07 14:00h

18/07 14:00h

18/07 20:30h

20/07 20:30h

21/07 14:00h

21/07 16:00h

No participa (motiu aquí)

No participa (motiu aquí)

Ubicació

C/ Casanova, 84-86 Entr. 1ªC
08011 Barcelona

Telèfon

Tel. 93 323 24 22

Contacte

Empresarials que formen part de la FEFAC

A.G.F.E Associació Gironina Farmacèutica Empresarial

AFB - Associació de Farmàcies de Barcelona

AFET - Associació Gironina Farmacèutica Empresarial

AFET - Associació de Farmacèutics amb Oficina de Farmàcia a Tarragona

A.G.F.E Associació Gironina Farmacèutica Empresarial

A.G.F.E - Associació Gironina Farmacèutica Empresarial

AFELL - Associació de Farmacèutics Empresaris de Lleida

AFELL - Associació de Farmacèutics Empresaris de Lleida

Creadors del projecte
Frena el sol, frena el lupus
Amb la col·laboració de
CaixaBank