Conveni Col·lectiu Oficines de Farmàcia Interprovincial (Girona, Tarragona i Lleida)

El Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya va publicar el passat 18 de setembre el III Conveni Col·lectiu de Treball per a Oficines de Farmàcia de les províncies de Girona, Lleida i Tarragona per als anys 2018 i 2019, fruit de la negociació entre AGFE, AFET i AFELL i els sindicats.

Per tal d’explicar de primera mà les novetats i canvis que introdueix el nou acord que regeix les relacions laborals entre oficines de farmàcia i els seus empleats i resoldre els vostres dubtes, FEFAC ha convocat una reunió informativa (amb una durada aproximada d’hora i mitja) que tindrà lloc al Col·legi de Farmacèutics de Lleida.

Dia:     Dimarts, 3 de desembre

Lloc:    Col·legi de Farmacèutics de Lleida (Plaça Ramon Berenguer IV, 9, 25007 Lleida)

Horari:  15 a 16:30h

Les sessions aniran a càrrec de l’advocat Sr. José Manuel Moya, del despatx Perulles & Moya, col·laborador de FEFAC en l’àmbit laboral i assessor de l’empresarial a la negociació del Conveni. Hi seran presents el Sr. Antoni Torres, president de FEFAC, i el Sr. Ramon Anadon, president d’AFELL per atendre consultes dels associats.

Inscripcions

La jornada està dirigida exclusivament a titulars de farmàcia associats a AFELL. (S’acceptarà l’assistència de no titulars únicament amb l’autorització del titular).

Places limitades. És imprescindible la confirmació d’assistència, al número de telèfon 93 323 24 22, via email fefac@fefac.cat o bé a través del següent enllaç: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc4f79Adc_oh_VDEjtN2_lXLeU4QuaZ3QX7k-Fff1g-j-pSOQ/viewform

Descarrega la CONVOCATÒRIA AQUÍ.

Ubicació

C/ Casanova, 84-86 Entr. 1ªC
08011 Barcelona

Telèfon

Tel. 93 323 24 22

Contacte

Empresarials que formen part de la FEFAC

A.G.F.E Associació Gironina Farmacèutica Empresarial

AFB - Associació de Farmàcies de Barcelona

AFET - Associació Gironina Farmacèutica Empresarial

AFET - Associació de Farmacèutics amb Oficina de Farmàcia a Tarragona

A.G.F.E Associació Gironina Farmacèutica Empresarial

A.G.F.E - Associació Gironina Farmacèutica Empresarial

AFELL - Associació de Farmacèutics Empresaris de Lleida

AFELL - Associació de Farmacèutics Empresaris de Lleida

Creadors del projecte
Frena el sol, frena el lupus
Amb la col·laboració de
CaixaBank