21 de març a les 18.00 h a l’espai Artchimboldi de Barcelona

Us convidem a participar en el talk Biopsies, què ens permeten saber del nostre càncer? Tindrà lloc el dimarts, 21 de març, a partir de les 18.00 hores a l’Espai Artchimboldi de Barcelona (C/ Rosselló 231, 08008). Serà a càrrec de la doctora Susana Aguilar, coordinadora del Programa de precribratge Molecular i responsable de la VHIOTECA del VHIO. José Jiménez, supervisor del Laboratori d’Oncologia Molecular i Responsable de Qualitat del VHIO. Comptarà amb la participació de Marta Pucurull com a pacient experta. La xerrada estarà moderada per Jessica Mouzo, periodista d’El País especialitzada en ciència i salut.

Us podeu inscriure per a acudir a la xerrada sobre biopsies de manera gratuïta en aquest enllaç

Aquesta xerrada s’emmarca en el cicle Vall d’Hebron Cancer Talks by VHIO en el qual es presentaran els últims avanços en recerca oncològica: teràpies avançades, noves estratègies, efectes secundaris… Les xerrades estan dirigides a la ciutadania en general i als pacients oncològics i als seus familiars en particular. I és que els pacients tenen un especial protagonisme en aquest cicle ja que totes les xerrades incorporen la mirada del pacient a l’ésser una peça clau en la recerca clínica i comptem amb la seva implicació per a continuar avançant en la lluita contra la malaltia.

El cicle és una iniciativa del Programa de Participació del Pacients i la Ciutadania del VHIO que té com a objectiu formar i empoderar a pacients, familiars i població general en l’àmbit de la recerca del càncer.

Pròximes xerrades

Aquí us podeu descarregar el programa complet de les xerrades i trobareu tota la informació.

Ubicació

C/ Casanova, 84-86 Entr. 1ªC
08011 Barcelona

Telèfon

Tel. 93 323 24 22

Contacte

Empresarials que formen part de la FEFAC

A.G.F.E Associació Gironina Farmacèutica Empresarial

AFB - Associació de Farmàcies de Barcelona

AFET - Associació Gironina Farmacèutica Empresarial

AFET - Associació de Farmacèutics amb Oficina de Farmàcia a Tarragona

A.G.F.E Associació Gironina Farmacèutica Empresarial

A.G.F.E - Associació Gironina Farmacèutica Empresarial

AFELL - Associació de Farmacèutics Empresaris de Lleida

AFELL - Associació de Farmacèutics Empresaris de Lleida

Creadors del projecte
Frena el sol, frena el lupus
Amb la col·laboració de
CaixaBank