Campanya de vacunació contra la grip i la Covid-19

Com cada any, durant la tardor s’inicia la campanya de vacunació contra la grip. Tal com es va fer la temporada passada, aquest any també es realitzarà conjuntament amb la vacunació contra la COVID-19, segons ha informat el Departament de Salut.

La campanya de vacunació contra la grip i la COVID-19 s’adreça especialment a les persones que tenen un alt risc de complicacions si pateixen la grip o la COVID-19 i també a les persones que poden transmetre la infecció a persones en situacions de risc, com ara els professionals de la salut. 

El període ideal per a vacunar-se contra la grip i la COVID-19 són els mesos d’octubre a desembre (tot i que la vacunació també es pot realitzar durant tota la temporada fins al mes de març).

Cal destacar la importància de la prevenció d’aquestes infeccions respiratòries, ja que, durant la tardor i l’hivern és quan més circulen aquest virus. En algunes persones, els virus responsables d’aquestes malalties poden arribar a produir complicacions greus. Vacunar-se, doncs, és vital per reduir la transmissió d’aquestes malalties i per a prevenir-ne complicacions. 

Al Canal Salut trobareu informació relacionada i la infografía de la campanya

Ubicació

C/ Casanova, 84-86 Entr. 1ªC
08011 Barcelona

Telèfon

Tel. 93 323 24 22

Contacte

Empresarials que formen part de la FEFAC

A.G.F.E Associació Gironina Farmacèutica Empresarial

AFB - Associació de Farmàcies de Barcelona

AFET - Associació Gironina Farmacèutica Empresarial

AFET - Associació de Farmacèutics amb Oficina de Farmàcia a Tarragona

A.G.F.E Associació Gironina Farmacèutica Empresarial

A.G.F.E - Associació Gironina Farmacèutica Empresarial

AFELL - Associació de Farmacèutics Empresaris de Lleida

AFELL - Associació de Farmacèutics Empresaris de Lleida

Creadors del projecte
Frena el sol, frena el lupus
Amb la col·laboració de
CaixaBank