Inici 9 COVID-19 9 Valoració dels serveis d’atenció primària a la pandèmia per part de la ciutadania de Catalunya

Valoració dels serveis d’atenció primària a la pandèmia per part de la ciutadania de Catalunya

7 oct., 2022 | COVID-19, Actualitat, Gestió, Empresarials, FEFAC, AFB, AFET, AFELL, AGFE, Professió, Proveïdors, Reflexions de Junta, Sanitària

La pregunta més ben valorada per part de la ciutadania ha estat: ‘Com valoreu la col·laboració entre l’atenció primària i les farmàcies per a la realització dels tests de detecció de la COVID-19?’ amb un 85,4% de respostes positives.

El Servei Català de la Salut ha publicat els resultats d’una enquesta que es va dur a terme durant el mes de juliol del 2022 per conèixer la valoració dels serveis d’atenció primària durant la pandèmia de la COVID-19 per part de la ciutadania de Catalunya. Les preguntes de l’enquesta estan dissenyades per conèixer quina percepció han tingut els usuaris de Catalunya envers els serveis rebuts durant les diverses onades. S’ha comptat amb la participació de 2.006 persones procedents del Registre Central de Població del Servei Català de la Salut.

Cal destacar que la pregunta més ben valorada per part de la ciutadania. Aquesta ha estat: ‘Com valoreu la col·laboració entre l’atenció primària i les farmàcies per a la realització dels tests de detecció de la COVID-19?’ amb un 85,4% de respostes positives.

Si voleu conèixer al detall tots els resultats de l’enquesta, podeu descarregar-vos-els al següent enllaç

La resposta de la ciutadania a aquesta valoració avala una vegada més la gran tasca desenvolupada pels farmacèutics alhora que posa en valor tota la xarxa de farmàcies de Catalunya, que ha estat clau en la lluita contra la pandèmia de la Covid-19.

Per aquest motiu, us volem traslladar el nostre agraïment, perquè considerem indispensable la tasca assistencial realitzada i és per això que us animem a continuar treballant en aquesta direcció.

Aquests resultats posen de manifest que la col·laboració pública (ordenant, fixant les caraterístiques del Servei, la seva qualitat i integrant els resultats obtinguts), amb la col·laboració privada (aportant els seus recursos, coneixements i capacitats) és fonamental per tal que les polítiques públiques (i especialment les socials, com la Salut) arribin a tothom de la forma més eficient.

Alhora, el fet de que la prestació sigui privada, no va en perjudici de que sigui realitzada adequadament.

0 Comments

Submit a Comment